Joc Responsabil

Joc Responsabil

Introducere

UWIN își dorește ca toți utilizatorii săi să se bucure de ofertele pentru jocurile de noroc din aplicatie, ca o opțiune de divertisment planificată și bugetată. De asemenea, siguranța utilizatorilor noștri este prioritatea noastră principală. Protecția utilizatorilor se bazează pe legislația în vigoare, pe excluderea minorilor de la ofertele noastre precum si protecția vieții private. Autorități independente asigură corectitudinea serviciilor oferite de noi. Toate materialele promoționale au în vedere și protecția jucătorilor prin limitarea ofertei strict la ceea ce poate fi livrat.

Măsuri anti-dependență:

Majoritatea utilizatorilor nostrii utilizează ofertele din aplicatie cu moderație și în scopul divertismentului. Există tipuri de activități care sunt inofensive atunci când sunt practicate cu moderație, dar care pot lua proporții la anumite persoane, transformându-se în probleme. Astfel, nu este exclusă posibilitatea unor probleme personale ce pot fi cauzate prin participarea la pariuri și jocuri de noroc.

Când este posibil ca jocurile de noroc să reprezinte o problemă?

Următoarele aspecte evidențiază o serie de întrebări pe care un utilizator ar trebui să și le pună sieși și celor dragi pentru a identifica semnele potențiale ale unei probleme legate de jocurile de noroc. Deși aceste întrebări nu reprezintă un test diagnostic, psihologic sau medical și nu ar trebui utilizate ca atare, mulți oameni care au apelat la linii de asistență pentru jocuri de noroc au răspuns da la una sau mai multe din următoarele întrebări:

  • Pierdeți timp de lucru din cauza jocurilor de noroc?
  • Jocurile de noroc fac ca viața dumneavoastră acasă să fie nefericita?
  • Ați simțit vreodată remușcări după ce ați pariat?
  • Câștigați vreodată bani pentru a vă ajuta să plătiți datorii sau pentru a rezolva alte dificultăți financiare?
  • Vă scad jocurile ambiția sau eficiența?
  • După ce pierdeți, simțiți că trebuie să vă întorceți cât mai curând posibil pentru a vă recupera pierderile?
  • După o victorie, aveți o dorință puternică de a continua și de a câștiga mai mult?
  • Pariați de multe ori până la ultimul leu?
  • Vă împrumutați vreodată să vă finanțați jocurile de noroc?
  • Ați vândut vreodată bunuri imobiliare sau proprietăți personale pentru finanțarea jocurilor de noroc?
  • Sunteți reticent in a folosi "banii de joc" pentru cheltuielile obișnuite?
  • Pariurile vă fac sa uitați de bunăstarea familiei dumneavoastră?
  • Pariați vreodată mai mult timp decât ați planificat?
  • Pariați vreodată pentru a scăpa de griji sau probleme?
  • Ați comis vreodată vreun comportament ilegal pentru finanțarea jocurilor de noroc?
  • Jocurile de noroc vă fac să aveți dificultăți de somn?
  • Certurile, dezamăgirile sau frustrările creează o dorință de a paria?
  • Aveți o dorință de a sărbători norocul cu câteva ore de joc?
  • Ați observat vreodată vreun comportament auto-distructiv ca rezultat al jocurilor dvs. de noroc?

Dacă ați răspuns "da" la una sau mai multe întrebări de mai sus, atunci vă recomandăm să vă adresați unui specialist. Puteți găsi ajutor aici: https://jocresponsabil.ro.

Protecția minorilor

UWIN este o aplicatie dedicata în ceea ce privește Jocul Responsabil și protecția persoanelor sub 18 ani. Toți utilizatorii trebuie să dovedească faptul că au vârsta legală. Vârsta jucătorului este imediat verificată la înregistrarea contului. Orice discrepanță duce la blocarea contului.

Limită la depunere

Operatorii de jocuri de noroc va ofera posibilitatea de a alege să vă setați în fiecare zi (24 de ore), săptămânal sau lunar o limită de depunere pe contul dvs. Pentru a seta o astfel de limită de depunere, vă rugăm să luați legătura cu Departamentul de Asistență Clienți al operatorului menționând dacă doriți o limită zilnică de depunere (24 de ore), una săptămânală sau lunară, precum și suma pe care doriți să o stabiliți. O scădere în ceea ce privește nivelul dvs. maxim de depunere va intra imediat în vigoare, în timp ce o majorare a nivelului dvs. maxim de depunere va avea efect după de 24 de ore.

Auto-excluderea

Recunoaștem faptul că jocurile de noroc pot deveni o reală problemă pentru unii utilizatori. Pe cale de consecință, va rugam sa verificati daca operatorii de jocuri de noroc ofera utilizatorilor posibilitatea de a se auto-exclude din folosirea site-ului web și a serviciilor, sau de a-și seta anumite limite financiare în legătură cu jocurile de noroc pe care le joacă.

Operatorii va vor oferii posibilitatea de a alege să vă excludeți din a mai plasa tranzacții de jocuri de noroc pe o anumită perioadă de timp (pe minim 14 zile și maxim 5 ani). Pentru a alege perioada de auto-excludere, vă rugăm să luați legătura cu Departamentul Asistența Clienți al operatorului menționând dacă doriți să vă auto-excludeți pe o perioadă de 7 zile, sau 3 luni, sau 6 luni.

Deasemena după ce auto-excluderea va fi implementată, operatorii vor întreprinde toți pașii rezonabili necesari pentru a înceta să vă mai transmita materiale legate de marketing.

Puteți solicita auto-excluderea de maxim 3 ori. După a 3-a auto-excludere, contul va fi închis definitiv si nu va mai putea fi redeschis.

Perioada de inactivitate

Perioada de Inactivitate reprezintă timpul de inactivitate al unui jucător in platformele operatorului. Operatorul poate stabili numărul de minute pe care un jucător le poate petrece inactiv. Jucătorii care au atins limita de timp primesc un mesaj corespunzător și sunt deconectați.

Ceasul serverului

Ceasul Serverului poate fi văzut în permanență de jucători și este afișat pe toate paginile in unul din cele 4 coluri ale ecranului in functie de operator.